|
| |
Ќа Ћуганщин≥ готуютьс¤ до зустр≥ч≥ птах≥в
ѕрац≥вники Ћуганського л≥сництва разом ≥з учн≥вською молоддю на територ≥њ мемор≥ального комплексу Ђ√остра ћогилаї розв≥сили 250 шпак≥вень.
«ах≥д в≥дбувс¤ в рамках акц≥њ Ђ«устр≥ч птах≥вї, що входить до ¬сеукрањнськоњ акц≥њ ЂћайбутнЇ л≥су у твоњх руках - 2012ї, орган≥затором ¤коњ Ї ƒержавне агентство л≥сових ресурс≥в ”крањни та Ћуганське обласне управл≥нн¤ л≥сового та мисливського господарства. Ќа 50 га л≥су прац≥вники л≥сництва та школ¤р≥ Ћуганськоњ спец≥ал≥зованоњ школи є 29 ≥мен≥ √.“. Ѕерегового вив≥сили дом≥вки дл¤ шпак≥в.
Ќезважаючи на ще довол≥ прохолодну ¤к дл¤ к≥нц¤ березн¤ погоду, майже скр≥зь з ірунту вже з≥йшов сн≥г, а значить невдовз≥ можна чекати потепл≥нн¤. „екають його не т≥льки люди, але й птахи, зокрема, шпаки. ѕерезимувавши в африканських та ≥нших п≥вденних крањнах, вони з нетерп≥нн¤м оч≥кують на поверненн¤ додому, в тому числ≥ й на Ћуганщину, щоб опанувати своњ улюблен≥ м≥сц¤ проживанн¤ - шпак≥вн≥. ќднак, не завжди так≥ м≥сц¤ Ї вакантними (горобц≥ та синиц≥ Ц ще т≥ конкуренти за жит.площу), а й не р≥дко вони взагал≥ в≥дсутн≥. “ож, повернувшись на Ѕатьк≥вщину, птахи щодн¤ витрачають багато часу на в≥дшукуванн¤ м≥сць дл¤ облаштуванн¤ гн≥зд, а знайшовши починають б≥л¤ них насп≥вувати р≥зн≥ звуки, зокрема, т≥, що чули п≥д час зимуванн¤ в јфриц≥ та р≥зних п≥вденних крањнах.
”же т≥льки за такий екзотичний музичний репертуар можна п≥клуватис¤ про цих птах≥в, однак кр≥м цього, шпаки Ц ще й дуже Ђц≥нн≥ прац≥вникиї та Ђпом≥чникиї у л≥совому та с≥льському господарств≥. ’арчуючись р≥зноман≥тними шк≥дливими комахами, вони робл¤ть значний внесок в збереженн¤ л≥сових насаджень, покращуючи тим самим еколог≥чну ситуац≥ю.
ЂЎпак≥вн≥ вив≥шуютьс¤ поблизу водоймищ, тому що т≥льки там можуть жити шпаки. ќднак, в таких м≥сц¤х, зазвичай збираютьс¤ на в≥дпочинок люди, ¤к≥ ≥нколи бездумно ламають дом≥вки птаха. “ому намагаЇмос¤ розв≥шувати ¤комога вище Ц до 6 метр≥в у висотуї,- розпов≥в л≥сничий Ћуганського л≥сництва ≤ван Ќ≥т¤га.
ћаксим ўербаков, прес-служба Ћуганського ќ”Ћћ√
| ||
---|---|---|